Prieskum spokojnosti klientov 2015

Vzhľadom na našu snahu o neustále zlepšovanie našich služieb si Vám dovoľujeme oboznámiť s výsledkami polročného prieskumu spokojnosti našich klientov. Spätnú väzbu od našich klientov či už vyplnením anonymného dotazníka po preprave alebo akýmkoľvek iným spôsobom si veľmi vážime. Budeme sa snažiť zapracovať pripomienky do celkového zlepšenia úrovne poskytovaných služieb v nasledovných oblastiach:

Povedomie o firme

Viac než polovica (presne 54,3%) z celkového počtu respondentov dotazníka sa dozvedelo o našej firme prostredníctvom internetového prehliadača Google. Viac než tretina (presne 34,8%) z nich sa dozvedelo o našej firme na základe odporúčania od známeho, čo si veľmi vážime. K silným vyhľadávacím nástrojom patrili tiež internetové prehliadače Seznam.cz či Yandex.ru.

Spokojnosť so službami

Nadpolovičná väčšina (58,7%) oslovených klientov bolo veľmi spokojných s komplexnosťou a kvalitou našich služieb, ktoré zahŕňajú

medzinárodnú kamiónovú prepravu, preclenie, preskladnenie či pripoistenie tovaru. 39,1% bolo spokojných.

Cenová úroveň

Až 65,2% z oslovených respondentov ohodnotilo naše služby ako priaznivé. 17,4% ich ohodnotilo ako veľmi priaznivé a ďalších 17,4% ako priemerné. V tejto oblasti vidíme priestor na zlepšenie.

Komunikačná úroveň pracovníkov

Takmer 70% (presne 69,6%) z celkového počtu oslovených klientov bolo veľmi spokojných z celkovou komunikačnou úrovňou pracovníkov našej firmy vrátane jazykového vybavenia (angličtina, ruština). Zvyšných 28,3% bolo spokojných.

Marketing

47,8% z odpovedí hodnotilo náš firemný web a celkovú prezentáciu firmy navonok ako veľmi dobre. 41,3% dobre a zvyšných 6,5% ako priemerne. Tu vidíme popri cenám tiež priestor na zlepšenie.

Referencie

Takmer všetci (presne 95,7%) z celkového počtu oslovených respondentov by odporučilo naše služby svojim známym. Toto si veľmi vážime a naďalej zostávame zaviazaní poskytovať našim klientom prvotriedny servis prepravy tovaru do / z krajín v rámci či mimo colného priestoru EÚ.